۳۳ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۰۷ ق.ظ پونه
کشف حجاب صدف طاهریان و آرزوی دیرینه اش

کشف حجاب صدف طاهریان و آرزوی دیرینه اش

کشف حجاب صدف طاهریان

صدف طاهریان، با برداشتن حجاب خود در آنسوی مرزها به شهرتی که آرزوی دیرینه اش بود رسید. به گفته صدف طاهریان، سینمای ایران در دست مافیاست و هرکسی براحتی نمی تواند درآن به شهرت برسید. صدف طاهریان

ادامه مطلب...
۱۰ آبان ۹۴ ، ۰۲:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پونه
پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۵۷ ق.ظ پونه
خواص روغن شترمرغ

خواص روغن شترمرغ

خواص روغن شترمرغ

روغن شترمرغ برای پوست صورت

از بین بردن لک و جوش های صورت

برخی از افراد در نواحی پوست صورت و بدن خود دارای لک های تیره و قهوه ای رنگی می باشند که ظاهر خوشایندی را به چهره آنها نبخشیده است وجود این لک ها ، میزان زیبایی این افراد را تحت الشعاع قرار داده است وجود چنین لک هایی بر روی پوست صورت می تواند باعث ایجاد ناراحتی در فرد شده و احساس ناخوشایندی را برای فرد ایجاد نماید.

وجود لک و یا جای جوش های قدیمی بر روی پوست خانومها، باعث ناراحتی بسیار بیشتری شده و بخاطر حساسیت و اهمیت سطح زیبایی چهره در بانوان نسبت به آقایان ، از بین بردن این لک ها و جای جوش ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

راههای متفاوتی برای از بین برن لک های صورت و همچنین جوش ها و جای جوش های بدن و صورت موجود می باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

ادامه مطلب...
۰۷ آبان ۹۴ ، ۰۴:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پونه
چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۱۴ ب.ظ پونه
زشت ترین مدل موی جهان

زشت ترین مدل موی جهان

ادامه مطلب...
۰۶ آبان ۹۴ ، ۲۱:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پونه
چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۰۵ ب.ظ پونه
آیا می دانید کامپیوتر شما خانم است و یا آقا؟

آیا می دانید کامپیوتر شما خانم است و یا آقا؟

تمام کامپیوتر های جهان دارای شخصیت می باشند

این گفته مدیر شرکت مایکروسافت می باشید . بیل گیتس در آخرین ابراز نظر خود عنوان کرده است که از ابتدای طراحی کامپیوتر، شخصیتی برای آنها ایجاد و طراحی شد وی افزود : ما از ابتدا قصد نداشتیم که ارزش کامپیوتر را تا حد یک خدمت کار برای کابر پایین بیاوریم

ادامه مطلب...
۰۶ آبان ۹۴ ، ۲۱:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پونه

بهترین دختر و پسرها به انتخاب شما

بهترین دختر و پسر جهان

اگر می خواهید جزو لیست بهترین دخترها و بهترین پسرها قرار بگیرید به این مطلب توجه کنید

من ی دخترم

اگه خودمو لوس نکنم

اگه باهات قهر نکنم و ناز نکنم

ادامه مطلب...
۰۶ آبان ۹۴ ، ۲۰:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پونه
چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۱۴ ب.ظ پونه
بهترین و گرانترین قلم نوری تبلت و گوشی های هوشمند

بهترین و گرانترین قلم نوری تبلت و گوشی های هوشمند

بهترین و گرانترین قلم نوری تبلت و گوشی های هوشمند

بی شک شما هم از قلم های انواع گوشی های موبایل و تبلت استفاده کرده اید. از این گونه قلم ها برای نوشتن بر روی صفحه نمایشگوشی های موبایل و انواع تبلت ها استفاده می شود همچنین با استفاده از این نوع قلم ها می توان امور گرافیکی را با سادگی بیشتر و درج ریزه کاریهای دقیق تری بر روی صفحه نمایش گوشی و تبلت ایجاد کرد. حتما با نام Wacom (وکوم) آشنایی دارید. اما اگر تا به حال نام این کمپانی به گوش شما نخورده باید یگوییم که وکوم نامی بسیار مشهور و معروف در زمینه تولید قلم‌های دیجیتالی و تبلت‌های گرافیکی است و در این عرصه تقریبا بدون رقیب است؛ ‌به صورتی که بنا به آمار اعلام‌شده، سهم وکوم از این نوع محصولات در بازارهای جهانی در حدود 80 درصد است. همین ممتاز بودن باعث شده تا محصولاتی که توسط این کمپانی تولید می‌شوند قیمتی بالاتر از محصولات دیگر کمپانی‌هایی که در این عرصه هستند، دارند. ناگفته نماند که این گران بودن بدون دلیل هم نیست و فقط به نام وکوم نیست بلکه محصولات تولیدی این کمپانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و امکاناتی به روز و بسیار کارآمد به شما ارایه می‌دهند. البته وکوم محصولات ارزان‌ قیمتی هم دارد که از امکانات کمتری نسبت به محصولات گران‌تر برخوردار هستند ولی می‌توانند پاسخ‌گوی نیاز کاربرانی که نمی‌خواهند هزینه زیادی کنند و یا افرادی که بعضی از امکانات را نیاز ندارند، باشند. اگر شما یک گرافیست، نقاش و یا تصویرساز هستید و براى انجام کارهای گرافیکی و یا سه بعدی نیاز به یک پن تبلت نیاز دارید Intuos Pro Professional PTH-851 برای شما یک ابزار کارآمد و ایده‌آل است که انجام بسیاری از کارها را برای شما ساده و آسان می‌سازد. این محصول از یک صفحه لمسی بسیار بزرگ همراه با یک قلم دیجیتال تشکیل شده است که شما می‌توانید با اتصال آن به پورت UBS کامپیوتر خود و نصب نرم‌افزار، از آن استفاده نمایید. شما می‌توانید با استفاده از قابلیت لمسی و حرکات این محصول در محیط سیستم‌‌عامل خود راحت‌تر و سریع‌تر از یک ماوس معمولی حرکت و کار نمایید.

ادامه مطلب...
۰۶ آبان ۹۴ ، ۲۰:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پونه

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن بنام تکراری

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن بنام تکراری
همگی تا اسم ساسی مانکن به گوشمان میخورد به یاد آهنگ های شش وهشت این خواننده پرطرفدار می افتیم. اما ظاهرا قدری سبک کاری ساسی مانکن عوض شده است. در روزهای اخیر, ساسی آهنگی به نام تکراری با تنظیم نوید میرزایی منتشر کرد.
ساسی مانکن (۲۷ آبان ۱۳۶۷ در اهواز) خواننده رپ فارسی است. وی در میانه دهه هشتاد به همراه همشهری‌اش حسین مخته به شهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ «گوش‌واره» به همکاری با او ادامه داد. ساسی مانکن پس از جدایی از حسین مخته بیشتر آهنگ‌هایش را انفرادی خوانده و تنظیم آن‌ها را عمدتاً به امیرمسعود و اخیراً به امیر ارشیا سپرده است.
وی پیش از نخستین مصاحبه رسمی‌اش در تابستان ۱۳۹۱ که در آن برای اولین بار زادروز صحیح خود را (در گفتگو با لیلی نیکونظر از آمریکا) اعلام کرد، عمدتاً خود را بزرگتر از سن واقعی‌اش معرفی می‌نمود تا قضاوت عامه درباره آهنگ‌هایش با لحاظ سن و سال جوانش تحت تاثیر قرار نگیرد. ساسی مانکن که ساکن کرج و دانشجوی رشته کامپیوتر (نرم‌افزار) دانشگاه نواب قزوین بوده است با موفقیت برخی آهنگ‌ها مانند «رپ بندری» در سال ۸۶ و «پارمیدا» در سال ۸۷ درس و دانشگاه را رها کرد و اختصاصاً به خوانندگی پرداخت.
روزنامه اعتماد ملی در خرداد ۱۳۸۸ نوشتاری درباره ترانه‌های ساسی مانکن زیر نام «چه کسی از ساسی مانکن می‌ترسد» چاپ کرد که پس از سهل ممتنع شمردنشان آن‌ها را مثال‌زدنی خواند: قافیه‌پردازی‌های به شدت امروزی با درون‌مایه و واژگانی بسیار روزآمد که گاه به جز نسل جوان به سختی آن را می‌فهمد. این نوشتار از «بازی جابجایی قافیه‌ها»، «قافیه‌های امروزی»، «قافیه‌های آمیختنی»، «مفاهیم امروزی»، «درون‌مایه‌های دست‌نخورده ولی آشنا» در ترانه‌های ساسی مانکن نمونه‌هایی آورده و می‌نویسد :«وقتی می‌خواهید سطری چون آن‌ها بنویسید درمی‌یابید تا چه پایه خطیرند: نه تقطیع هندسی شعرهای کلاسیک را دارند، نه وزن و بحور عروضی و کوتاه و بلندی مصاریع‌شان قدمایی است و نه قافیه و ردیف را به شیوه سنتی به کار می‌برند، در عین حال روی آهنگ‌های کلاسیک و ضربی به شدت جفت و جور می‌شوند و انتظار سنتی شنونده برای شنیدن قافیه مطلوب را برآورده می‌کنند و در نهایت به دل می‌نشینند.»
 اگر به شنیدن آهنگ متفاوت از ساسی مانکن ترغیب شده اید می توانید برای دانلود آهنگ جدید و یا دانلود موزیک ویدیو جدید و یا دانلود آلبوم جدید از این خواننده محبوب و دوست داشتنی به سایت موزیک جدید ایرانی سری بزنید!



۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۵:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پونه

یه سوال خیلی مهم!! خدایی اگه این اتفاق برای شما بیفته عکس العملتون چیه؟


فرض کنین تنها تو خونه این و تمام اهل خانواده در مسافرت به کشور دوست و همسایه بلغارستان به سر میبرن!!! :دی
هوا خیلی گرمه و کولرم خرابه!پس تصمیم میگیرین که برین یه دوش حسابی زیر دوش اب سرد بگیرین!میرین یه حموم لذت بخش میکنین و میفهمین که ای دل غافل!!!حولتونو یادتون رفته بنا بر عادت همیشگیتون داد میزنین:حولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!!!

ادامه مطلب...
۰۶ آبان ۹۴ ، ۰۳:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پونه

مطالب خواندنی و خنده دار

به یارو میگن برو خبر مرگ پدر همسایرو بده !
میره در میزنه میگه :
بابات خونست !!!؟؟؟
پسره میگه : نه ، شب میاد !!
بش میگه : آره ! بشین تا بیاد..،،،!! :|
***

ادامه مطلب...
۰۶ آبان ۹۴ ، ۰۳:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پونه
چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۰۴ ق.ظ پونه
آموزش وارد شدن به فیسبوک بدون فیلترشکن

آموزش وارد شدن به فیسبوک بدون فیلترشکن

 آموزش وارد شدن به فیسبوک بدون فیلترشکن
ادامه مطلب...
۰۶ آبان ۹۴ ، ۰۳:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پونه