بهترین دختر و پسر جهان

اگر می خواهید جزو لیست بهترین دخترها و بهترین پسرها قرار بگیرید به این مطلب توجه کنید

من ی دخترم

اگه خودمو لوس نکنم

اگه باهات قهر نکنم و ناز نکنم

اگه وقتی چشات میچرخه از حسودی دیونه نشم

اگه  از نظر دادنات خوشحال نشم

اگه  به خاطر تو به خودم نرسم

اگه به حرفات گوش بکنم
.
.

اگه سر به سرت نذارم

اگه برات گریه نکنم

اگه وقتی پاستیل میبینم پیرهنتو نکشم

اگه لب و لوچه آویزون نکنم تا بغلم کنی

اگه بهت نگم آقامون

اگه برات مظلوم بازی درنیارم

اگه از سرو کولت نرم بالا

اگه برات عشوه نیام

اگه گوشتو نپیچونم و نگم تو فقط مال منی

اگه ناغافل دستاتو نگیرم

اگه وقتی کار بدی کردم با ترس بهت نگم

اگه لج بازی نکنم

اگه ...

اون موقع که تو دیگه دیوونم و عاشقم نمیشی!

تو عاشق اینی که من یه خانم کامل باشم!خانم تو!

امـــــا!!!

تو پسری!

اگه برام غیرتی نشی

اگه روم حساس نباشی

اگه ته ریش نداشته باشی

اگه باهام مهربون نباشی

اگه بهم اخمای کوچولو نکنی

اگه وقتی شالم رفت عقب نگی اونو بکش جلو

اگه دستمو محکم نگیری

اگه نگی هرکاری کردی راست بگو تا ببخشمت

اگه سر به سرم نذاری

اگه قربون صدقم نری

اگه نگرانم نشی

اگه بهم نگی عروسک من

اگه نگی من مهمم که میگم خوبی

اگه...

اونوقت من دیوونه و عاشق تو نمیشم و

اونکارارو برات نمیکنم!

من تورو مرد میخوام!مررررررد!

پس بیا و مرد باش!

ابرو برندار!دماغتو عمل نکن!

لوس حرف نزن!

من و تو همون آدم و حواییم!

بیا جاهامونو عوض نکنیم!

من لطافت نگه میدارم تو صلابت

تو نگاهتو نگه دار منم نجابتمو

بیا سعی کنیم بهترین هم باشیم!

من بهترین دختر واسه تو!

تو بهترین پسر واسه من! 

میدونم شاید نشه حداقل سعی که میشه کرد!

قبول؟؟
چرا زمونه عوض شده
مادخترا دوس داریم شهورامون برامون غیرتی بشن
ظاهری مردونه داشته باشن و آدم بتونه بهشون تکیه کنه
این چه وضعیه که پسراهم دوست دارن مث دخترا بشن
واقعا شرم آوره
البته تقصیر ما دخترا هم هست
اونقد که از پسرای خوشتیپ و خوش پوش خوشمون میاد و اونقد این مسئله رو تو روی پسرا زدیم که بیچاره ها دیگه موندن برای بدست اوردن دل ما چیکار کنن
دماغ عمل می کنن
زیر ابرو برمیدارن
لباس های عجق وجق می پوشن
وای که چقدر چندش شدین شما پسرا
منبع: BestBoy.Blog.ir