به یارو میگن برو خبر مرگ پدر همسایرو بده !
میره در میزنه میگه :
بابات خونست !!!؟؟؟
پسره میگه : نه ، شب میاد !!
بش میگه : آره ! بشین تا بیاد..،،،!! :|
***

بچه ۷ساله آیفون فایو اس دستشه
خودا شاهده من همسن این بودم تنها خواستم از خانوادم این بود که
وقتی خیار پوست میکنن منو صدا کنن پوست خیارارو بخورم !
***

نسخه دکتر:
はつマンにんですにあるコマンドをして

چیزی ک من میبینم:
請教你的有關”前列腺


چیزی ک ﻣﺴﺌﻮﻝ داروخونه میبینه:
دیفن هیدرامین صبح ظهر شب بعد از غذا !
***
رفتم یوگا اسم بنویسم، لامصـــب دو به شک بودم حوصلم میشه برم یا نه!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
که یارو گفت میای کلاس یه تشک و یه بالشم باید بیاری!
فهمیدم همون ورزشیه که یه عمر دنبالش بودم!
:))

از فواید الویه اینه که :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اگه بخوری بعد بالا بیاریش چیزیو از دست ندادی میتونی جمعش کنی بذاری یخچال فردا شب واسه شام بخوریش
کصافتم خوووووووووووودتی

***

مورد داشتیم دختره ﺍﺳﻢ ﺁﻫﻨﮓ ﺟﺪﯾﺪ ﻣﻌﯿﻦ ﺭﻭ ﺑﻠﺪ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﺗﻮ ﮔﻮﮔﻞ ﺳﺮﭺ ﮐﺮﺩﻩ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﺁﻫﻨﮓ ﺟﺪﯾﺪ ﻣﻌﯿﻦ ﺑﺪﻭﻥ ﺳﯿﺒﯿﻞ
***

امروز مامان دوستم دیدم
فهمیدم دوستم دیروز با من رفته یه مسافرت دو سه روزه !!!
دهنش آسفالته :)))

***

ﺷﻨﯿــﺪﻡ ﺍﯾﻦ ﭘـﺴـﺮﺑـﭽـﻪ ﮐـﻮﭼـﯿﮑـﺎ ﺑﻪ ﺧـﺎﻟـﻪ ﻣـﻬـﺪﺷﻮﻥ ﻣﯿﮕـﻦ
ﻣـﻬﺴﺎﺟﻮﻥ ، ﭘـﺮﯼ ﺟﻮﻥ ، ﺍِﻟـﯽ ﺟﻮﻥ ﻭ …. ﺍﯾﻨﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺧـﺮﺷﺎﻧﺴﻦ ،
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﺎ ﺍﺳﻢ ﻣﺮﺑﯿﻤﻮﻥ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻋﺒﺪﺍﻟﻤﻄﻠﺒﯽ ﺑﻮﺩ….!
یه دو سه کیلو هم سیبیل داشت :| :))))
***
فقط یه پسر میفهمه بالا کشیدن زیپ با سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت، توسط مادر تو بچگی، چقدر درد داره
بمیرم الهی
کیا تجربه کردن
من خودم آقو له له شدم

یه دوســـــــــــــت دخــــــــــــتر پیدا کردم…

ﻧﻪ ﻓﯿـــــــﺴﺒﻮﮎ ﺩﺍﺭﻩ ،ﻧﻪ ﻭیﭽﺖ!!!
ﺍﺻــــــــــﻦ ﻫﯿﭽﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ســــــــــــــر ﺩﺭ ﻧﻤﯿﺎﺭﻩ!!
فقط یه Nokia 1100 داره…
ﻣﻌﺎﻭﺿﻪ ﺑﺎ ملـــــــــــک ، زمین و یا ماشین مدل بالا

***

یارو پدرش تو بستر مرگ بوده میگه بیا بشین کنارم کارت دارم
بعد یه چوب می ده دست پسرش.
پسره هم که می خواسته زرنگیشو نشون بده قبل از حرف زدن پدرش چوب رو می شکنه.
پدره سکته می کنه درجا میمیره.
مامانش میگه خاک تو سرت این سازه نی از هفت نسل قبل دست به دست به پدرت رسیده بود! :|
:)))))))))))

***

یه بارم اومدم به دوستم اسمس بدم بگم نت خرابه!
یه’ن’ اضافى دادم
.
.
.
.
.
.
.
.
یه دوستى ۱۰ ساله به فنا رفت!!! :|
هییییییییییییییی

***

موقع خواب :
بابام : گوشیارو کجا گذاشتی ؟
مامانم : بالا سرت !
بابام : چرا بالا سر خودت نذاشتی ؟
مامانم : چونکه سرطانزاست !
یعنی عشق میچکه ها همینجور شر شر :|

منبع: BestBoy.Blog.ir