خواص روغن شترمرغ

روغن شترمرغ برای پوست صورت

از بین بردن لک و جوش های صورت

برخی از افراد در نواحی پوست صورت و بدن خود دارای لک های تیره و قهوه ای رنگی می باشند که ظاهر خوشایندی را به چهره آنها نبخشیده است وجود این لک ها ، میزان زیبایی این افراد را تحت الشعاع قرار داده است وجود چنین لک هایی بر روی پوست صورت می تواند باعث ایجاد ناراحتی در فرد شده و احساس ناخوشایندی را برای فرد ایجاد نماید.

وجود لک و یا جای جوش های قدیمی بر روی پوست خانومها، باعث ناراحتی بسیار بیشتری شده و بخاطر حساسیت و اهمیت سطح زیبایی چهره در بانوان نسبت به آقایان ، از بین بردن این لک ها و جای جوش ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

راههای متفاوتی برای از بین برن لک های صورت و همچنین جوش ها و جای جوش های بدن و صورت موجود می باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

درمان لک ها و جوش های صورت

برای از بین بردن لک و جوش های صورت و بدن، افراد به پزشکان متخصص پوست و مو مراجعه کرده و مشکل خود را عنوان می کنند که پزشک مربوطه بسته به نوع لک و جوش های پوستی موجود بر روی پوست، دارو و کرم های مخصوصی را برای وی تجویز می نماید در برخی از اوقات این روش ها بسیار نتیجه بخش بوده و پس از مصرف داروها و کرم های تجویز شده، لک و جوش های موجود بمرور زمان از روی پوست محو می شوند. اما در برخی موارد نیز تنها هزینه های مراجعه به پزشکان متعدد و پرداخت مبالغ سنگینی برای خرید انواع دارو، صابون و کرم های مختلف در از بین بردن لک و جوش های پوستی هزینه می شود و در نهایت نیز ثمره ای در بر ندارد.

 خواص روغن شترمرغ

روغن شترمرغ برای پوست صورت

یکی از بهترین روش هایی که از زمانهای بسیار دور برای از بین بردن لک و جوش های صورت مورد استفاده قرار می گرفته است، استفاده از روغن شترمرغ در از بین بردن لک و جوش های صورت بوده است.

در کتب طب سنتی، در مورد خواص روغن شترمرغ ، گفته های فراوانی وجود دارد در این نوع از کتاب ها به وضوح در مورد خواص شگفت انگیز روغن شترمرغ سخن به میان آمده است. حکیمان و طبیبان باستان برای درمان انواع زخم ها و جراحات وارده بر اعضاء مختلف بدن، از روغن شترمرغ خالص و مرغوب استفاده می کرده اند همچنین برای از بین بردن آکنه، لک های سیاه و قهوه ای و جراحات پوستی ، مانند جای زخم و یا جای جوش هایی که باعث ایجاد پستی و بلندی و یا حفره در پوست می شده است نیز از روغن شترمرغ استفاده می کرده اند.

بخاطر شباهت های فراوان ساختار روغن شترمرغ ، به سلول های پوستی بدن انسان، این روغن براحتی جذب پوست شده و می تواند به لایه های زیرین پوست نفوذ کند. یکی از مهمترین عواملی که روغن شترمرغ را تا این حد، خاص و شفابخش گردانده است، همین قدرت جذب بالای آن بر روی پوست می باشد. روغن شترمرغ خالص و مرغوب، می تواند براحتی جذب پوست شده و به لایه های زیرین پوست نفوذ کند و با این کار، مواد مغذی و مهم مورد نیاز سلول های پوستی را برای ترمیم و بازسازی پوست، در اختیار آنها قرار دهد.

سلول های پوستی، با دریافت مواد مورد نیاز خود، اقدام به ترمیم و بازسازی سطح پوست کرده و سلول های مرده را از روی پوست جدا می کنند و باعث شفافیت و زیبایی پوست می شوند.

بخاطر خواص ارزشمند روغن شترمرغ و تقاضای روز افزون برای خرید این روغن، انواع  متفاوتی از روغن شترمرغ با کیفیت های مختلف به بازار امده است بسیاری از این روغن ها از کیفیت و خلوص خوبی برخوردار نبوده و تنها برای پر کردن جیب سود جویان به بازار آمده اند . متاسفانه بخاطر عدم شناخت صحیح افراد از روغن شترمرغ مرغوب و خالص، شاهد آن هستیم که حتی در داروخانه های سطح شهر نیز چنین روغن هایی به اسم روغن شترمرغ مرغوب و با کیفیت به فروش می رسد. این روغن ها دارای خواص شفا بخشی نبوده و بعضا باعث ایجاد حساسیت هایی نیز برای افراد می شوند.

روغن شترمرغ مرغوب و با کیفیت

یکی از مراکز شناخته شده و قدیمی مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، که اقدام به فروش اینترنتی روغن شترمرغ مرغوب و با کیفیت می نماید، شرکت فروشگاههای اینترنتی نیک خرید می باشد. این شرکت از سال 1376 سابقه فعالیت در زمینه توزیع محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین کالاهای مختلف را داشته است. خوشبختانه این فروشگاه زیر نظر مراکز مورد اعتماد فعالیت کرده و روغن شترمرغ مرغوب و با کیفیتی را عرضه می نماید.

برای بازدید از این فروشگاه می توانید به آدرس اینترنتی زیر مراجعه فرمایید.

فروشگاههای اینترنتی نیک خرید

www.nikkharid.com