هدفون بیتس

مشخصات کلی:ابعاد: 149 × 200 × 248 میلی‌متر - وزن: 240 گرم
مشخصات فنی:قابلیت اتصال به صورت باسیم از طریق رابط جک 3.5 میلی‌متری - طول کابل: 1.3 متر - فرکانس پاسخ‌گویی: 20-20000 هرتز - قطر اسپیکر: 40 میلی‌متر


نگاهی دقیق به  Beats Studio :

با هدفون Studio شما از موسیقی آکوستیک با شنیدن تمام جزییات حتی ضرب در بین آهنگ ها، تجربه جدیدی را به دست خواهید آورد و لذت خواهید برد. این هدفون طوری طراحی شده است که می توانید مانند بزرگان صنعت موسیقی (راک، هیپ‌هاپ، پاپ، موسیقی الکترونیک، و...) و تهیه کنندگان ملودی، که آهنگی را حس می‌کنند ، با همان کیفیت و با تمام جزییات آن را احساس نمایید.


به صورت خودکار تعادل بین آهنگ و صدای دنیای خارج را برقرار می‌سازد .

اگر شما فقط می‌خواهید از هدفون برای لغو خارجی سرو صداها استفاده کنید این هدفون گزینه مناسبی می‌باشد.
عمر باتری این دستگاه 20 ساعت( قابل شارژ)است، و برای جلوگیری از اتلاف کردن انرژی به صورت خودکار در زمانی که استفاده نمی‌شود خاموش می‌گردد. این هدفون دارای چراغ نشانگر میزان باتری می‌باشد که به شما کمک می‌کند تا زمان اتمام شارژ هدفون را بدانید. دربسته این وسیله یک کابل USB برای شارژ و یک کابل با جک 3.5 mm برای اتصال به Divice مورد نظر وجود دارد.


بیتس استودیو

این وسیله  یکی از هدفون‌های سبک ، در عین حال  قوی و راحت می‌باشد با ساختاری انعطاف پذیر و تاشو تا کم حجم شود ، بیتس آن را برای افرادی طراحی کرده است که می‌خواهند آن را حمل کنند و از جایی به جای دیگر ببرند.

هدفون بیتس


خرید هدفون بیتس استودیو مدل های کپی  Beats Studio

همانند سایر کشورهای جهان، Beats Studio در بین ایرانیان نیز از شهرت و محبوبیت بسزایی برخوردار است. تعداد زیادی از هموطنان این هدفون رو خریداری کرده اند. اطمینان می دهیم شما نیز از خرید خود کاملاً راضی خواهید بود و اطرافیان شما نیز به دنبال خرید این هیولای دوست داشتنی خواهند بود. برای خرید این محصول بر روی تصویر "اضافه به سبد خرید" در ابتدای صفحه کلیک کرده و فرم سفارش را پر نمایید. این محصول از طریق پست برای شما ارسال خواهد شد.

با کلیک بر روی شکل زیر نیز می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.
خرید پستی

support

مشتری گرامی، در صورت مواجهه با مشکل در هنگام ثبت سفارش، می توانید نام محصول مورد نظر خود را به شماره 09364291640 پیامک نموده و منتظر تماس کارشناس فروش ما باشید. با شما تماس خواهیم گرفت.

 

نقد و بررسی هدفون بیتس استودیو

 

منبع: BestBoy.Blog.ir