کشف حجاب صدف طاهریان

صدف طاهریان، با برداشتن حجاب خود در آنسوی مرزها به شهرتی که آرزوی دیرینه اش بود رسید. به گفته صدف طاهریان، سینمای ایران در دست مافیاست و هرکسی براحتی نمی تواند درآن به شهرت برسید. صدف طاهریان

شاید تا چند روز پیشف حتی کسی صدف طاهریان را نمی شناخت. صدف طاهریان با گرفتن سکونت کشور خارجی، و مهاجرت به آنجا، در اولین اقدام خود، حجاب از چهره برداشت و عکس های بدون حجاب خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.صدف ظاهیران به تازگی گفت‌وگویی انجام داده که در آن سینماگران کشورمان فاسد لقب گرفته‌اند؛ آنقدر که مدعی شده بی تن دادن به فساد نمی‌شود در سینمای کشورمان به جایی رسید!

البته نسبت دادن این صفت ها در کشورمان مسبوق به سابقه است تا جایی که حتی شاهد بوده‌ایم پیشتر امثال فرج الله سلحشور ـ که خود مجری پروژه های بزرگی در سینمای کشورمان بوده ـ بر طبل فساد در سینما کوبیده‌ و به بسیاری تاخته‌اند، اما آنچه گفته‌های طاهریان را متفاوت می‌کند، توجیهی است که وی برای بیان سخنانش در خارج از کشور می‌آورد.

صدف طاهریان که بنا به دلائلی که خود عنوان می کرد نتوانسته بود به شهرت و مغبولیت خوبی دست یابد، با ایفای نقش جدید خود در انطرف مرزها، امروزه در صدر اخبار گرفته و این شهرت توانسته است تا اورا راضی کند. صدف طاهریان در اخرین اظهارات خود سینمای ایران را منبع فساد و سینماگران را فاسد خواند .

از وی چنین سوال شد که چرا زمانی که در ایران بودی، این افشاگری ها را نکردی؟

وی افزود ، در ایران و در زمانی که به اصحاب رسانه ها و برای بازگو کردن چنین مطالبی مراجعه می کرم، آنها با جواب معنی داری به بنده پاسخ می دادند که از کجا معلوم که خودت نیز در این فساد دخیل نباشی و نقش تو از آنها کمرنگ تر باشد.

بدین ترتیب وی مدعی شده که جز سینماگران، اصحاب رسانه هم کار خود را به درستی انجام نمی‌دهند. پاسخی که اگر مورد کنکاش قرار می‌گرفت، ممکن بود به ادعای فاسد بودن اهالی رسانه هم کشیده شود، زیرا طاهریان قصدش را از ترک کشور، افشاگری اعلام کرده و پر واضح است معنای این ادعا، فقدان رسانه‌ای در درون کشور برای پوشش دادن ادعاهای وی است.

ادعایی عجیب که وقتی کنار افشاگری های رسانه های داخلی در مسائل گوناگون قرار گیرد، بسیار قابل تأمل خواهد بود؛ هرچند اگر فرض را هم بر صحت سخنان وی بگذاریم، باز این سؤال بزرگ بی پاسخ خواهد ماند که چرا برای افشاگری باید کشف حجاب کرد؟ آیا این موضوع هم به فساد در سینمای کشورمان مرتبط است یا ریشه در عملکرد ضعیف رسانه ها دارد؟!

این ادعاها زمانی بیشتر رنگ می‌بازند و به نمایش و نقش آفرینی طاهریان در راستای اهدافش نزدیک می‌شوند که می‌بینیم وی خود را در قامت یک قربانی سینمای کثیف(!) جا زده و نرسیدنش به چندین نقش اول در چند فیلم را ناشی از فساد در سینما می‌خواند و مدعی می‌شود که در قالب پیامک، تماس تلفنی و... پیشنهادهای بی شرمانه دریافت کرده، اما نه اسمی از مفسدین بر زبان می‌آورد و نه از آن مهم تر، اشاره ای به پیگیری های خود در این زمینه می‌کند؛ پیگیری هایی که می‌توانست حقوقی باشد و به رسوا شدن افراد بی شرم منجر شود، یا به پیگیری های رسانه‌ای با محفوظ ماندن نام وی گره بخورد و یا حتی در قالب یک نوشته اعتراضی در صفحه وی در شبکه های اجتماعی متجلی شود بلکه او را از گزند بدخواهان اندکی در امان بگذارد اما هیچ کدام نشده تا رفتن وی از کشور و انتشار انبوهی از عکس های بی حجاب در دنیای مجازی، معنای متفاوتی در اذهان ایجاد کند.

و چه تلخ که در همه این بازی ها، رسانه هایی مقصر نامیده می‌شوند که اگر امثال طاهریان اندک اسم و رسمی هم دارند، در سایه تلاش های ایشان است؛ همان‌هایی که هم طاهریان مدعی می‌شود در افشاگری یاری اش نبوده‌اند و هم برخی از مردم مدعی هستند عامل به شهرت رسیدن برخی کم مایه گان و بی مایه گان هستند!گفته می شود که صدف طاهریان، در حال مذاکره با بازیگران و سینماگران ممالک کفر برای گرفتن نقش در فیلم می باشد.